Амбулаториялық хирургия жағдайында медициналық қызметтердің сапасын бағалау
https://doi.org/10.24412/2790-1289-2023-3-24-32
Аңдатпа
Мақсаты. Алматы қ. Амбулаториялық хирургия орталығы деңгейінде көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық
кәсіпорыны № 10 қалалық емхана мысалында бағалау.
Материалдар мен әдістер. Зерттеу құралы ретінде Қазақстан-Ресей медициналық университетінің Қоғамдық денсаулық сақтау кафедрасында біз әзірлеген сауалнама қолданылды.
Алынған нәтижелер. Ұсынылған нәтижелер қазіргі заманғы емханалық хирургия стационарлық хирургияға белгілі бір балама екенін түсінуге мүмкіндік береді.
Қорытындылар. Біз алған нәтижелерге, жүргізілген статистикалық талдауға сүйене отырып, қазіргі заманғы емханалық хирургия стационарлық хирургияға белгілі бір балама болып табылады деген қорытындыға келуге болады, себебі науқастардың операцияны күту мерзімінің қысқаруы, дәрігердің немесе медбикенің қабылдауына талондардың болмауы салдарынан ауруханалардан шығарылғаннан кейін оларды емдеу кезінде емханаларда хирургиялық науқастардың қанағаттанарлықсызжүргізілуінің төмендеуі.Сонымен қатар, амбулаториялық хирургияжағдайында
пациенттерде хирургиялық араласудың минималды инвазивті әдістерін қолдана отырып емдеу және жаңа анестетиктерді қолдану мүмкіндігі бар. Жоғарыда айтылғандардың барлығы қаланың стационарларына жүктемені азайту үшін қаланың әрбір ауданында жаңа амдулаторлық хирургиялық орталық ашу қажеттігін көрсетіп отыр.
Авторлар туралы
А. А. АуелбековаҚазақстан
Ауелбекова Айнагүль Айтуғанқызы, терапевтдәрігер, КГП ПХВ ГП №32, 1 жылдық магистрантты
Алматы.
У. Ш. Медеубеков
Қазақстан
Медеубеков Улугбек Шалқарович, д. м. н., профессор, жоғары дәрігерлік медицина ұйымдастырушысы, КГП ПХВ ГП №16 бас директоры
Алматы.
Әдебиет тізімі
1. Кодекс Республики Казахстан от 18 сентября 2009 года 18, 2009 № 193-IV «О здоровье народа и системе здравоохранения» (Утративший силу) [Электронный ресурс] // Әділет [web-портал]. – 2009. – URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/K090000193_ (дата обращения: 01.08.2023).
2. Амозов A. M., Кунгуров Н. В., Зильберберг Н. В. Роль социальных индикаторов качества в комплексной оценке уровня оказания специализированной медицинской помощи больным дерматологического профиля [Электронный ресурс] // Дальневосточный вестник дерматовенерологии, дерматокосметологии и сексопатологии. – 2008. – № 2. – URL: http://www.urniidvi.ru/files/social_indikator.pdf (дата обращения: 01.08.2023).
3. Светличная Т. Г., Цыганова О. А., Борчанинова Е. Л. Структурный анализ удовлетворенности пациентов качеством стационарной медицинской помощи // Главный врач [web-сайт]. – 2010. – № 2. – С. 77-82.
4. Цыганова О. А. Анализ удовлетворенности пациентов качеством стационарной медицинской помощи // Проблемы стандартизации в здравоохранении. – 2009. – № 11-12. – С. 22-28.
5. Гаркалов К. А., Гильгенберг В. А. и др. Опыт четырехлетней работы городского центра амбулаторной хирургии г. Астаны // Астана мед. Журнал. – 2007. – № 8. – С. 47-49.
6. Тараско А. Д., Брыксин Л. П. и др. Сравнительная оценка результатов работы централизованной и децентрализованной амбулаторной хирургической службы // Вестник хирургии. – 2003. – № 4. – С. 98-101.
7. Medicare Payment Advisory Commission. Report to the Congress: Ambulatory surgical center services. Washington, DC. – 2004. – P. 183-202.
8. Алексеева И. Ю., Пчела Л. П., Макаров С. В. Исследование удовлетворенности населения качеством медицинской помощи в условиях реформирования здравоохранения // Бюллетень ВСНЦ СО РАМН. – 2011. – № 1. – С. 259-261.
9. Артамонова Г. В., Макаров С. А., Черкасс Н. В. Костомарова Т. С., Барабаш О. Л. Удовлетворенность пациентов качеством медицинской помощи как показатель результативности СМК в фокусе – потребитель // Методы менеджмента качества. – 2013. – № 12. – С. 32-37.
10. Симонян Р. З., Кайланич Г. А., Лопухова В. А., Тарасенко И. В. Изучение качества медицинской помощи при оценке технологий здравоохранения // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. – 2016. – № 8-2. – С. 185-187.
11. Омирбаева Б. С. Экономические рычаги повышения качества медицинских услуг // Вестник Университета «Туран». – 2017. – № 1. – С. 227-233.
12. Исатаева Н. М. Система контроля качества и безопасности пациентов в Республике Казахстан // Денсаулык Сактауды Дамыту. – 2013. – № 3. – С. 11-16.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Ауелбекова А.А., Медеубеков У.Ш. Амбулаториялық хирургия жағдайында медициналық қызметтердің сапасын бағалау. Теориялық және клиникалық медицинаның өзекті мәселелері. 2023;(3):24-32. https://doi.org/10.24412/2790-1289-2023-3-24-32
For citation:
Auelbekova A.A., Medeubekov U.Sh. Assessment Of the Quality of Medical Services in Outpatient Surgery Conditions. Actual Problems of Theoretical and Clinical Medicine. 2023;(3):24-32. (In Russ.) https://doi.org/10.24412/2790-1289-2023-3-24-32