АТА-АНАСЫНЫҢ ҚАМҚОРЛЫҒЫНСЫЗ ҚАЛҒАН МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ ЖАҒДАЙЫН БАҒАЛАУ
https://doi.org/10.24412/2790-1289-2021-11517
Аңдатпа
Бұл мақалада ата-анасының қамқорлығынсыз қалған мектеп оқушыларының денсаулығын бағалауға қатысты қол жетімді әдебиеттерге талдау берілген. Ауыстырылатын отбасында орналасқан жетімдердің денсаулығы туралы ақпараттың жетіспеушілігі бар. Зерттеушілердің пікірлері қарама-қайшы: кейбіреулер отбасында тәрбиеленетін балалардың балалар үйінде тәрбиеленетін балалардан еш айырмашылығы жоқ деп санайды, ал басқалары даму мен денсаулықтың төмен деңгейін көрсетеді. Жетімдік мәселесіне арналған қол жетімді әдебиеттерде балалар үйі оқушыларының денсаулығы мен дамуы туралы ақпарат мүлдем жоқ.
Әдеби дереккөздер қолайсыз сыртқы факторлардың, атап айтқанда, баланың өсуімен және оның физикалық дамуымен отбасынан тыс тәрбиенің тікелей байланысының жоғары деңгейі бар деген бірауыздан пікір айтады.
Авторлар туралы
Н. Т. ДжайнакбаевҚазақстан
м.ғ.д., профессор
Л. Ж. Оракбай
Қазақстан
м.ғ.д., доцент
Н. Б. Тұрлы
Қазақстан
магистрант
Әдебиет тізімі
1. Ананьин Сергей Александрович. Состояние здоровья детей из семей социального неблагополучия и принципы организации медико-социальной помощи: Автореферат дисс. доктора медицинских наук / Научно-производ. объед. медико-социальных исследований, экономики и информатики. – Москва.
2. Города, дружественные к детям. Проблемы оценки качества жизни детей. Общественнный фонд «Лаборатория социально-психических измерений СФЕРА». – 2015. - 90 с.
3. Bowman S., In the Absence of Family: How Ideas of the Substitute Family in Honduran Children's Homes Shape Perception of the Needs of at-risk youth [Электронный ресурс] / S. Bowman // 2008. – Режим доступа: http://digitalcommons.colby.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1289&context=h onorstheses
4. Berk L.E. Entwicklungspsychologie. / L.E. Berk / München: Pearson. – 2014. – 150 s.
5. Васильев А.А. Нужны ли нам детские дома? // Социальная педагогика. – 2008. – № 3. – С. 95–102.
6. Басманова Е.Д. Особенности физического развития детей в школах разного типа / Е.Д. Басманова, Н.К. Перевощикова // Российский педиатрический журнал. – 2007. - № 1. – С. 53–55.
7. Ванюшкин В.А. Коррекция координационных способностей учащихся с недостатками интеллектуального развития: Автореф. дис. канд. пед. наук. – Екатеринбург, 2014. – 23 с.
8. Приказ Минздрава России от 11.04.2013 № 216 н «Об утверждении Порядка диспансеризации детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в том числе усыновленных (удочеренных), принятых под опеку (попечительство) в приемную или патронатную семью».
9. Nienstedt M. Pflegekinder. / M. Nienstedt; A. Westermann // Munchen: Welchebuch, 2013 – 156 s.
10. Иванова И.В. Состояние здоровья и социально-психологические особенности учащихся школ разного типа /И.В. Иванова, Н.Л. Черная, Е.И. Сенягина // Российский педиатрический журнал. – 2010. – № 2. – С. 53–55.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Джайнакбаев Н.Т., Оракбай Л.Ж., Тұрлы Н.Б. АТА-АНАСЫНЫҢ ҚАМҚОРЛЫҒЫНСЫЗ ҚАЛҒАН МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ ЖАҒДАЙЫН БАҒАЛАУ. Теориялық және клиникалық медицинаның өзекті мәселелері. 2021;(1):15-17. https://doi.org/10.24412/2790-1289-2021-11517
For citation:
Jainakbayev N.T., Orakbay L.Zh., Turly N.B. ASSESSMENT OF THE HEALTH STATE OF SCHOOLCHILDREN REMAINED WITHOUT PARENTAL CARE. Actual Problems of Theoretical and Clinical Medicine. 2021;(1):15-17. (In Russ.) https://doi.org/10.24412/2790-1289-2021-11517