Preview

Теориялық және клиникалық медицинаның өзекті мәселелері

Кеңейтілген іздеу

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖАСАУ ТӘЖІРИБЕСІ

https://doi.org/10.24412/2790-1289-2022-1-4348

Толық мәтін:

Аңдатпа

Жұмыстың мақсаты ПМС және ПТО дәрігерлерінің біліктілігін арттыру және оқыту үшін қашықтықтан оқыту модульдерін әзірлеу болды. Зерттеудің мақсаты білім берудің осы түріне қажеттілікті бағалаумен қашықтықтан оқыту жүйесін талдауды қамтиды. Қашықтықтан оқытудың өзекті аспектілері бойынша оқытудың ғылыми моделі жасалғаннан кейін оны апробациялау және тиімділігін бағалау жүргізілді. Қашықтықтан оқытуда білікті маман тәжірибесіне жаңа тәсілдер мен инновациялық технологияларды енгізу бойынша бірнеше ұсыныстар әзірленді. Жүргізілген жұмыстардың нәтижесінде қашықтықтан оқыту жүйесі талданды, қашықтықтан оқыту қажеттілігі бағаланды, қашықтықтан оқытудың ғылыми моделі әзірленді, қашықтықтан оқытудың ғылыми моделі сынақтан өтті, инновациялық технологияларды енгізу бойынша ұсыныстар берілді. дамыған.

Авторлар туралы

Н. Т. Джайнакбаев
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

м.ғ.д., профессор



Ш. Ш. Исмаилов
Туберкулез бойынша Жаһандық қордың гранттық бағдарламасының жобасы
Қазақстан

м.ғ.д., профессор



А. А. Толыбекова
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

м.ғ.к



А. Т. Маншарипова
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

м.ғ.д., профессор



А. В. Вдовцев
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

магистрант



Г. А. Мусабекова
Туберкулез бойынша Жаһандық қордың гранттық бағдарламасының жобасы
Қазақстан


М. В. Давыденко
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан


Г. Р. Жапаркулова
Туберкулез бойынша Жаһандық қордың гранттық бағдарламасының жобасы
Қазақстан


Д. Маншарипов
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

интерн



Н. Агеева
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

интерн



а. Аман
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

интерн



м. Сулейманов
«Қазақстан-Ресей медициналық университеті» МЕББМ
Қазақстан

ЖМ 4 курс студенті



Әдебиет тізімі

1. Никифоров В.В., Суранова Т.Г., Чернобровкина Т.Я. и др. Новая коронавирусная инфекция (Covid-19): клинико-эпидемиологические аспекты. Архив внутренней медицины. 2020; 10(2): 87-93. DOI:10.20514/2226-6704-2020-10-2-87-93.

2. Пеккер П.Л. Востребованность онлайн курсов в России. Современные информационные технологии и ИТ-образование. 2016. №4. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/vostrebovannost-onlayn-kursov-v-rossii (дата обращения: 27.10.2021).

3. Садыкова Р.Х. Дистанционное обучение студентов: реалии и опыт. Концепт. 2020, сентябрь, с.1-16.

4. Дерябина С. А., Дьякова Т. А. Профессиограмма преподавателя иностранного языка в условиях цифровизации образовательного пространства. Высшее образование в России, 2019, т. 28. № 4, с. 142–149. DOI: https://doi.org/10.31992/0869-3617-2019-28-4-142-149.

5. Петрова Н. Г., Брацлавский В. Б. Мнение пациентов и среднего медицинского персонала об организации работы отделения анестезиологии-реанимации. Современные проблемы здравоохранения и медицинской статистики, 2017, №4, с. 162-169.

6. С.А. Молодяков, С.Э. Сараджишвили Применение дистанционных технологий для расширения возможностей образовательной деятельности в институте. Научно-технические ведомости СПбГПУ. Гуманитарные и общественные науки Т. 8, № 4, 2017.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Джайнакбаев Н.Т., Исмаилов Ш.Ш., Толыбекова А.А., Маншарипова А.Т., Вдовцев А.В., Мусабекова Г.А., Давыденко М.В., Жапаркулова Г.Р., Маншарипов Д., Агеева Н., Аман а., Сулейманов м. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖАСАУ ТӘЖІРИБЕСІ. Теориялық және клиникалық медицинаның өзекті мәселелері. 2022;(1):43-48. https://doi.org/10.24412/2790-1289-2022-1-4348

For citation:


Jainakbayev N.T., Ismailov Sh.Sh., Tolybekova A.A., Mansharipova A.T., Vdovtsov A.V., Mussabekova G.A., Davydenko M.V., Zhaparkulova G.R., Mansharipov D., Ageeva N., Aman A., Suleimanov M. EXPERIENCE IN DEVELOPING A DISTANCE LEARNING MODEL. Actual Problems of Theoretical and Clinical Medicine. 2022;(1):43-48. (In Russ.) https://doi.org/10.24412/2790-1289-2022-1-4348

Қараулар: 262


ISSN 2790-1289 (Print)
ISSN 2790-1297 (Online)