ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖАСАУ ТӘЖІРИБЕСІ
https://doi.org/10.24412/2790-1289-2022-1-4348
Аңдатпа
Жұмыстың мақсаты ПМС және ПТО дәрігерлерінің біліктілігін арттыру және оқыту үшін қашықтықтан оқыту модульдерін әзірлеу болды. Зерттеудің мақсаты білім берудің осы түріне қажеттілікті бағалаумен қашықтықтан оқыту жүйесін талдауды қамтиды. Қашықтықтан оқытудың өзекті аспектілері бойынша оқытудың ғылыми моделі жасалғаннан кейін оны апробациялау және тиімділігін бағалау жүргізілді. Қашықтықтан оқытуда білікті маман тәжірибесіне жаңа тәсілдер мен инновациялық технологияларды енгізу бойынша бірнеше ұсыныстар әзірленді. Жүргізілген жұмыстардың нәтижесінде қашықтықтан оқыту жүйесі талданды, қашықтықтан оқыту қажеттілігі бағаланды, қашықтықтан оқытудың ғылыми моделі әзірленді, қашықтықтан оқытудың ғылыми моделі сынақтан өтті, инновациялық технологияларды енгізу бойынша ұсыныстар берілді. дамыған.
Авторлар туралы
Н. Т. ДжайнакбаевҚазақстан
м.ғ.д., профессор
Ш. Ш. Исмаилов
Қазақстан
м.ғ.д., профессор
А. А. Толыбекова
Қазақстан
м.ғ.к
А. Т. Маншарипова
Қазақстан
м.ғ.д., профессор
А. В. Вдовцев
Қазақстан
магистрант
Г. А. Мусабекова
Қазақстан
М. В. Давыденко
Қазақстан
Г. Р. Жапаркулова
Қазақстан
Д. Маншарипов
Қазақстан
интерн
Н. Агеева
Қазақстан
интерн
а. Аман
Қазақстан
интерн
м. Сулейманов
Қазақстан
ЖМ 4 курс студенті
Әдебиет тізімі
1. Никифоров В.В., Суранова Т.Г., Чернобровкина Т.Я. и др. Новая коронавирусная инфекция (Covid-19): клинико-эпидемиологические аспекты. Архив внутренней медицины. 2020; 10(2): 87-93. DOI:10.20514/2226-6704-2020-10-2-87-93.
2. Пеккер П.Л. Востребованность онлайн курсов в России. Современные информационные технологии и ИТ-образование. 2016. №4. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/vostrebovannost-onlayn-kursov-v-rossii (дата обращения: 27.10.2021).
3. Садыкова Р.Х. Дистанционное обучение студентов: реалии и опыт. Концепт. 2020, сентябрь, с.1-16.
4. Дерябина С. А., Дьякова Т. А. Профессиограмма преподавателя иностранного языка в условиях цифровизации образовательного пространства. Высшее образование в России, 2019, т. 28. № 4, с. 142–149. DOI: https://doi.org/10.31992/0869-3617-2019-28-4-142-149.
5. Петрова Н. Г., Брацлавский В. Б. Мнение пациентов и среднего медицинского персонала об организации работы отделения анестезиологии-реанимации. Современные проблемы здравоохранения и медицинской статистики, 2017, №4, с. 162-169.
6. С.А. Молодяков, С.Э. Сараджишвили Применение дистанционных технологий для расширения возможностей образовательной деятельности в институте. Научно-технические ведомости СПбГПУ. Гуманитарные и общественные науки Т. 8, № 4, 2017.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Джайнакбаев Н.Т., Исмаилов Ш.Ш., Толыбекова А.А., Маншарипова А.Т., Вдовцев А.В., Мусабекова Г.А., Давыденко М.В., Жапаркулова Г.Р., Маншарипов Д., Агеева Н., Аман а., Сулейманов м. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖАСАУ ТӘЖІРИБЕСІ. Теориялық және клиникалық медицинаның өзекті мәселелері. 2022;(1):43-48. https://doi.org/10.24412/2790-1289-2022-1-4348
For citation:
Jainakbayev N.T., Ismailov Sh.Sh., Tolybekova A.A., Mansharipova A.T., Vdovtsov A.V., Mussabekova G.A., Davydenko M.V., Zhaparkulova G.R., Mansharipov D., Ageeva N., Aman A., Suleimanov M. EXPERIENCE IN DEVELOPING A DISTANCE LEARNING MODEL. Actual Problems of Theoretical and Clinical Medicine. 2022;(1):43-48. (In Russ.) https://doi.org/10.24412/2790-1289-2022-1-4348