АКУШЕРИЯ МЕН ГИНЕКОЛОГИЯДАҒЫ ТӘЖІРИБЕЛІК ДАҒДЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ЖАТТЫҚТЫРУ ЭЛЕМЕНТІ РЕТІНДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ СИМУЛЯТОРЛАР МЕН МАНЕКЕНДЕР
https://doi.org/10.24412/2790-1289-2023-1-38-42
Аңдатпа
Қазақстан-Ресей Медициналық Университетінің (Алматы қ.) симуляциялық орталығында студенттердің тәжірибелік дағдыларын жаттықтыру мен оқыту үшін акушерлік симуляторларды қолдану тәжірибесі, олардың оқу барысындағы маңыздылығы, акушерия мен гинекологиядағы жиі кездесетін дағдыларды меңгерудегі ықпалы қарастырылған. Медициналық манекендердің медициналық білім беру орталықтарындағы ролі, оқытушылар мен студенттерге қандай мүмкіндіктер беретіні айтылған.Акушерлік симуляторларды қолдану кезіндетәжірибелік дағдыларды орындау барысында студенттер оқытушының қатаң бақылауында болады және сол дағдыларды бірнеше рет қайталап жасауға мүмкіндігі бар. Ең маныздысы – симуляциялық орталықта студенттердің тәжірибелік дағдыларын жаттықтыру арқасында студенттер пациенттермен жұмыс жасағанда өздерін сенімді ұстауына көмек береді. Студенттер арасында анкета жүргізіліп, медициналық манекендердің оқу барысында қажеттілігі жөнінде ақпарат алынды.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
З. Е. ЕржанҚазақстан
Алматы
Л. И. Нургалиева
Қазақстан
Алматы
А. С. Джумагалиева
Қазақстан
Алматы
З. М. Аумолдаева
Қазақстан
Алматы
Г. Н. Мошкалова
Қазақстан
Алматы
Әдебиет тізімі
1. Гурьева В.А., Ремнева О.В., Горбачева Т.И., Кравцова Е.С., Чечина И.Н., Гальченко А.И. Оптимизация обучения практическим навыкам в акушерстве и гинекологии: от рутинных методов к современным робототехнологиям // Медицинское образование и профессиональное развитие. 2018. № 2.С. 42-52.
2. Горшков М.Д., Федоров А.В. Симуляционный тренинг базовых медицинских и хирургических навыков // Виртуальные технологии в медицине. 2014. № 1 (11). С. 34 - 39.
3. Косаговская И.И., Волчкова Е.В., Пак С.Г Современные проблемы симуляционного обучения в медицине // Эпидемиол. и инфекц. бол. 2014. № 1. С. 49 - 61.
4. Левкин O.A., Рязанов Д.Ю., Сериков К.В. Формы симуляционного обучения врачей-слушателей, врачей - интернов, среднего медицинского персонала и парамедиков // Медицина неотложных состояний. 2016. № 5 (76). С. 94-97.
5. Муравьев К.А., Ходжаян А.Б., Рой С.В. Симуляционное обучение в медицинском образовании – переломный момент // Фундамент. исслед. 2011. № 10-3. С. 534–537.
6. Толмачев И.В., Рипп Е.Г., Тропин С.В., Карпушкина Е.В. и др. Разработка информационной модели клинических сценариев на базе обучающего симуляционного центра // Бюл. сибир. мед. 2014. Т. 13, № 4. С. 118 – 122.
7. Свистунова А.А., ред. Симуляционноеобучениевмедицине. Составитель Горшков М.Д. М.: Издательство Первого МГМУ им. И.М. Сеченова; 2013.
8. Murin S., Stollenwerk N.S. Simulation in procedural training: at the tipping point // Chest. 2010. Vol. 137. P. 1009 – 1011. [Murin S., Stollenwerk N.S. Simulation in procedural training: at the tipping point // Chest. 2010. Vol. 137. P. 1009 – 1011.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Ержан З.Е., Нургалиева Л.И., Джумагалиева А.С., Аумолдаева З.М., Мошкалова Г.Н. АКУШЕРИЯ МЕН ГИНЕКОЛОГИЯДАҒЫ ТӘЖІРИБЕЛІК ДАҒДЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ЖАТТЫҚТЫРУ ЭЛЕМЕНТІ РЕТІНДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ СИМУЛЯТОРЛАР МЕН МАНЕКЕНДЕР. Теориялық және клиникалық медицинаның өзекті мәселелері. 2023;(1):38-42. https://doi.org/10.24412/2790-1289-2023-1-38-42
For citation:
Yerzhan Z., Nurgalieva L., Dzhumagaliyeva А., Aumoldaeva Z., Moshkalova G. MEDICAL SIMULATOR AND MANNEQUIN - AS AN ELEMENT OF TEACHING PRA CTICAL SKILLS IN OBSTETRICS AND GYNECOLOGY. Actual Problems of Theoretical and Clinical Medicine. 2023;(1):38-42. (In Kazakh) https://doi.org/10.24412/2790-1289-2023-1-38-42